Opinionsblogg

En el Centro *ett inlägg som egentligen skulle upp igår lördag*

Från igår
 
Hej mina vänner! Idag var vi in till Centrum och hade en riktig shopping dag, eller ja, kollade ut saker som jag ska köpa senare innan jag åker hem. Idag blev det bara en kofta från zara och en super skön jumper från Bershka. Bilder kommer nästa vecka på allt jag köpt. Har bland annat kollat ut ett par stövlar från Hunters som ska med hem! Är lite fundersam över hur allt ska få plats men det löser sig haha.
 
Vi såg även den utsökta katedralen som ligger mitt i smeten. Vi har faktiskt tagit det väldigt lugnt idag och det har varit en hemmakväll för att komensera för gårdagens festligheter. Nu ska jag kolla på en film och sedan sussa sött. 
 
Mitt nya motto : Alla dagar är lördagar!
 
 
 
några bilder från stan

Kommentarer

Kommentera