Opinionsblogg

BorgarBrud

 
 
Hallå damer och herrar!
 
Som ni märker har det varit ett avsaknande av bloggande här ett tag. Det är tråkigt men jag har behövt fokusera på annat ett tag. Framöver ett tag kommer jag blogga från en annan sida. Det är egentligen en tävling från nyheter24 gruppen och det man kan vinna är att bli deras nya itgirl. Det kommer vara utmaningar som man ska blogga om osv och det skulle vara jätteroligt om ni gick in där och läste. Den bloggen kommer vara mycket mer modeinriktad vilket ni kanske inte är vana om att läsa från mig men det är alltid kul att testa nya saker, eller hur!? Lite nervös är jag ändå eftersom jag inte är så van vid det området men det känns ändå spännande. Imorgon kommer första utmaningen så håll utkik! 
 
Jag heter BorgarBrud där och jag hoppas verkligen att ni kommer gilla mina inlägg. Komentera och gå in och läs så hjälper ni mig kanske att vinna tävlingen. Skriv gärna till mig om vad ni skulle vilja läsa! Alla tips uppskattas! 
 

Kommentarer

Kommentera