Opinionsblogg

Soligt värre

Hej Hallå!
 
Idag har det varit friluftsdag på Falufri. En av de många bra sakerna med Falufri är att man för ynka 300 kr får åka till trysil då liftkort och resa dit ingår. Jag åkte dit förra året och det var galet kul däremot är jag inte riktigt lika belevad gällande slalomåkning som mina vänner. Jag vet att de inte vill åka i en och samma backe under sin vistelse där så jag gjorde oss alla en tjänst och stannade hemma. Men det gick ingen nöd på mitt friluftsliv för det. Nej jag gjorde faktiskt så att jag passade på att sova ut och sedan tog jag mig en promenad från mig till en stor ramp som finns här i falun. Det var strålande väder så jag upplevde det hela varmt och härligt. Väl vid rampen överaskade jag Oskar och hans vänner som jag visste var där. 
 
 
 
På vägen hem handlade jag och då fick jag med mig lite winerbröd. Så nu på eftermiddagen har jag fikat med mig själv och läst ut femtio nyanser av honom för andra gången. 
 
Inte den mest smikrande bilden på mig direkt men fin himmel i alla fall.
 
Go fika och en mysig bok
 

Nu är det väl dags att ta tag i studierna även fast jag har noll motivation till det just nu. Skulle behöva ett års semester känns det som. 
 
~ Puss Sol
 

Kommentarer

#1 - Sandra

Å va mysigt med fika och bok! Vill också läsa den, ska slå till på den på bokrean :). Och tycker verkligen att bilden var smickrande JÄTTEFIN och SÖT!

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra. Haha, tack så mycket!! :)
Sol Höglund

Kommentera