Opinionsblogg

Tack.

Precis som rubriken berättar vill jag säga tack. Tack till alla er för de underbara kommentarerna, privatmedelanden, sms och fina ord som jag fått för mitt förra inlägg. Alla har varit så snälla och inte ett ända ont ord om inlägget har jag fått. Så mycket stöd, uppskattning och uppriktighet har jag fått i de fina medelandena. Det är otroligt hur många som har läst och det är jag fortfarande helt chockad över. Jag har försökt att svara på alla meddelanden men om jag har missat något ber jag om ursäkt och säger även tack till dig med.

Jag vill även att ni ska veta att Engla och tankarna kring henne inte tar upp hela mina dagar. Jag är nästan alltid glad och igång. Jag skrev även om hur jag mådde då precis när det hände och det var ju min reaktion då och inget som är aktuellt nu. Jag har finfina vänner som gör mina dagar lyckliga och släkt som gör livet behagligt. Sorgen jag har delas även av en stor glädje. Jag har fått många erfarenheter och lärt känna mig själv på ett sätt som inte alla får. Så det jag ville säga: var inte oroliga för mig, jag mår bra stor del av tiden också. Kärlek till er alla!

~ Kram Sol

Kommentarer

Kommentera