Opinionsblogg

Brunch

 
 
 
Jag vaknade alldeles för sent imorse så det fick bli en brunch till filmen I, Frankenstien, vilket jag hört relativt dålig kritik om dock tyckte jag att den var sevärd. Inte bäst, verkligen inte men ändå helt okej. Filmen handlar om Frankenstiens monster som har överlevt i över 200 år och han är med och utkämpar ett krig mellan demoner och gargoyler. Filmen cirkulerar även mycket kring hans själ. Jag som gillar fantasy skulle ha gett den 7/10 men om du inte gillar fantasy eller Si-fi så rekomenderar jag den inte. Resterande av dagen blir det plugg och även lite mer städning. 
 
Igår var Emmie och hälsa på mig på kvällen och det var riktigt mysigt. Både hon och jag trode att vi skulle göra annat den kvällen så känndes inte hemskt att sitta med henne hos mig och mummsa Ben and Jerrys. 
 
Här är två från min snapchatt 




Kommentarer

Kommentera