Opinionsblogg

cruelty free makeup

Jag brukar inte göra såna här inlägg egentligen men när jag såg det här sminket som liknar det Gigi Hadid har och upptäckte att allt smink som rekomenderas inte är testat på djur fick jag lov. Jag minns när jag var yngre, vegetarian men inte hade en aning om att smink testades på djur. Nu är folk mer medventa men det kan ändå vara svårt att veta vad som är vad. Alla märken som säljs i Sverige säger att de inte testar på djur, däremot gör märken som tex MAC och max factor  det i Kina och därför stödjer en djurtester om man köper deras produkter. Jag kan verkligen rekomendera Anastasia beverli Hills som är den enda produlkten jag har till mina ögonbryn nu för tiden. Helt underbara blir dem. Klicka på länken nedanför bilden om ni vill veta var de går att köpa. Tror jag ska passa på att klicka hem nyx matta läppfärg som är på rea just nu.

Ha en trevlig måndag. 
 
LOOK A LIKE - GIGI HADID
 
Blush | Eyeshadow | Lipstick | Dip Brow
 
Sponsrat inlägg


Kommentarer

Kommentera