Opinionsblogg

Onsdag

Hej hallå! 

Nu har jag vaknat till, mamma går ju upp typ halv sju så är uppe betydligt tidigare än vanligt. Ville berätta för om American hustle som vi såg igår. Jag personligen tyckte att den var super bra. Men jag har ju lite udda filmsmak. Jag gillar när det utspelar sig tillbaka i tiden vilket i detta fall var iallafall vad jag tror var under 60 talet. Den var ironiskt roligt någonting skrattade jag till högt. Mamma däremot tyckte den var halvseg eftersom hon tycker om lite mer fartfyllda filmer. 

Innan bion var vi en snabb sväng in på bokrean och köpte Paulo Coelhos nyaste bok Alef. Jag har läst ungefär 11 böcker som han har skrivit tidigare därför ser jag fram mot även den här. Hans böcker handlar mycket om självutveckling. 

Alef av Paulo Coelho


Jag och mamma nu

Kommentarer

Kommentera