Opinionsblogg

LYCKA

Idag fick jag reda på hur snälla Comviq är mot mig som ger mig tre månader då jag slipper betala på abonumanget eftersom jag har tre månader uppsägningstid kvar på Tele2. Det inebär att jag slipper dubbla månadskostnader. Så jag hoppas att jag om två veckor kommer sitta här med en guldig (mer champangeish vad jag har hört) Iphone 5s som är beställd.  Är sjukt lycklig kan jag berätta för er.
 
Ni som funderat på en Iphone 5s eller en Iphone 5c och vill ta det på abonumang kan jag tippsa om Mecenats erbjudanden för studenter. 
 
 
 

Kommentarer

#1 - Clara Dahlborg

Fin blogg, ta gärna en titt in på min :)

Svar: Tack så mycket! Kan verkligen säga detsamma :)
Sol Höglund

#2 - Rebecca&Mathias

Sweet ju, riktigt fin är den! :) Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

Svar: Ja, jag tror verkligen att det kommer bli bra. Tack detsamma. :)
Sol Höglund

Kommentera