Opinionsblogg

Lite allt möjligt

 
 
Hej på er!
 
Nu har vi varit här sens i söndagas och jag trivs riktigt bra. Saknar förstås mina vänner och familjen men Spanien är ett mycket trevligt land. För er som inte vet det är jag halvspanior och har bott här ett tag när jag var liten, där av mina bruna ögon ;)
 
Igår kväll så blev både jag och Molly rättså rädda när vi såg några typ kometer på himelen. Vi visste först inte var det var men jag tror att det skulle kuna vara kometen Ison som alla pratar så mycket om. 
 
Ikväll ska vi gå ut och äta med Emma och Nicole här vid stranden. Där vi bor är det rätt dålig mar för vi bor lite utanför stan så det finns i princip nästan bara barer att äta på och då är det antigen sallad eller smörgås som gäller. Det godaste och mättande hitils var det jag åt igår. En macka med ägg, bacon och kyckling på. Sen var det även pommes brevid så var alldeles till mig efteråt blev vi bjudna på ett glas öl av ägaren. Jag tror vi ska gå tillbaka dit i kväll kanske för det verkar inte finnas så mycket bättre här omkring.
 
 

Kommentarer

Kommentera