Opinionsblogg

Felicia 18 år!

 
Här är jag och födelsedagsbarnet
 
Felicia och Benjamin
''
Jag med tre av killarna som var där
 
Ungefär alla bilder med Fellan såg ut så här men kul hade vi ju så det är väl det viktigaste haha
 
 Här är tjejerna ifrån klassen som var där
En halv sleeten blid på mig och Emmie
 
Som ni förstår har Felicia fyllt 18 år. Vi firade henne i lördags men egentligen fyllde hon år i söndags så vi var först hemma hos henne sen lämnade vi av henne och Elin till etagekön vid tolv. När vakten hade kollat hennes pass och sagt grattis började alla sjunga. Riktigt kul men där slutade kvällen för min del och jag traskade hem. Det var  iallafall hur kul som helst.
 
Har precis vart och lunchat med mamma som ska sova över här ikväll. Just nu är hon och skriver alkoholtillståndsprov. Man måste klara det för att få ha ett permanet tillstånd för att sälja alkohol. Ni får hålla utkik för just nu ser det ut som att Hergården öppnar snart så fort vi har fått alla tillstånd klara, söndagar framöver till sommaren då det kommer vara öppet betydligt mer. 
 
Nu ska jag plugga lite innan mamma kommer tillbaka. Ikväll ska vi gå på bio och se American hustle. Funderar på att springa ned och köpa en gymnasiebiljet till etage. Men känner mig lite gamal för det, fast samtidigt inte tillräckligt gammal för att gå på riktiga etage. Är det någon av er som ska dit? Vad tror ni är det värt att gå? Som många vet blev jag utkastad sist jag var där så jag känner väl lite att jag vill gå tillbaka och visa den där jävla vakten who the fuck is making da rules! Haha tönt jag vet.
 
Sen vill jag passa på att berätta att jag öppnat mitt instagram konto, så det är bara att följa mig där nu på @solhoglunds
 
Puss på er sötisar, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera