Opinionsblogg

TBT ~ minnen




Sommaren 2012 

Godmorgon mina vänner!

Bilderna ovan är ifrån sommaren innan jag började gymnasiet. Valde just dessa eftersom jag verkligen längtar efter sommaren och på de två sista har jag precis flyttat in i lägenheten och jag kommer ihåg hur bra jag mådde just då. När allt var nytt. När man fick kämpa lite för att lära känna nytt folk och när jag gick vilse på knoppen haha. Jag valde änven de här tre bildens från samma tid för att jag har börjat träna seriöst igen för att förhoppningsvis se ut som jag gjorde då till sommaren. På shortsen i bilden i mitten har jag två storlekar mindre än nu. Det är ju sinnes. 

Men när jag ser på de här bilderna blir jag så sjukt glad eftersom de alla representerar minnen som var lyckliga. 

På första bilden är jag med mina två kära vänner hemma hos mig och firar att jag fyller 16 den dagen. 

Den andra bilden är den första på mig som togs i den här lägenheten. 

Sen är den andra selfien på mig precis innan jag gick ut och upptäckte falun själv för första gången. 

Tar gärna tillbaka det långa håret också haha. 

Kram på er. 

~Sol

Kommentarer

Kommentera