Opinionsblogg

Fräscht

Hallå, som ni antagligen märker har jag en ny design. Jag har fixat med den idag och blev faktiskt ganska nöjd. Vad tycker ni om den?

Idag stannade jag hemma från skolan för att jag haft så otroligt ont i halsen. Synd tycker jag att det skulle vara just idag, vi skulle nämligen besöka häktet med min juridiklass. Jag ska försöka dricka mycket te och vila så mår jag förhoppningsvis bättre imorgon.

Förresten, jag är så himla glad för igår fick jag nämligen byta ut datorn som jag fick när jag började ettan mot datorn som de nya ettorna fick. Jag tyckte att den gamla var så tung och väldigt påfrestande för min axel då jag för några år sedan var med om en olycka på cheerleadingen. Den nya jag har fått är i alla fall en Chromebook. Det är en google dator som är väldigt annorlunda jämfört mot de tidigare datorerna jag haft. Den här kan man tex inte ladda ner filmer eller spara musik på tror jag. Den jobbar från internet och man laddar ner appar till datorn. Jag har inte lärt mig hur den fungerar riktigt än så om det är någon som har tips så välkomnas dem med öppna armar!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera