Opinionsblogg

Snap me a chat

Hallå där sköningar! 
Idag har varit en dag fylld av många olika senarium. Jag har hunit med en lektion, lunch på underbara gastro, ett möte med programrådet och fika hemma hos morfar som fyllt år. Under kalaset blev dock alla vädligt oroliga för hans fru Majlis var påväg till Ludvika med bussen och när hon förväntades vara framme var hon inte på bussen. Hon skulle byta buss i Borlänge till ludivikabussen och hade helt enkelt missat bussen till Ludvika, vilket egentligen inte var så konstigt eftersom att bytet skulle ske på fem minuter. Alla blev väldigt glada och lättade när vi fick höra att hon åkt med bussen som gick efteråt och kom fram till ludvika säkert en timme senare. Jag tycker att det är otroligt synd att  vissa av våra äldre inte kan med mobiltelefoner. Vi förlitar oss så mycket på dem att man knappt vet hur man ska hantera en situation när det inte går att komunicera med varandra. Jaja, bara lite tankar som snurrar.
 
Jag skulle behöva en paus från allt, och i sommar drar jag dit palmerna bor. Jag har redan börjat titta på resor och kan inte vänta! Jag har höga förhoppningar på sommaren 2014. Jag har tänkt att hinna med bråvalla, jobba så att man cashar in pengar, ha en superroligt "födelsedagsfest", fylla 18 och fly till soligare stränder. Ungefär i den ordningen. För er som orkat läsa vill jag bara påmina om att lägga till mig på snapchat för er som gillar konstanta uppdateringar från en galen brud! Snapchat: levik96
 
Nu ska jag avnjuta lite gitarrspel från grannen innan jag ska kolla på paradise och sova.
~Sol
 
    
 
    
 
 
 

Kommentarer

Kommentera