Opinionsblogg

Back on track

Nu har allt ståhej kring mitt förra blogginlägg lakt sig lite så jag tänkte att jag bara kommer driva på min blogg nu som jag alltid har gjort. Jag skriver om sånt som jag är med om eller tänker på. I helgen som vart åkte jag hem till mamma och Torbjörn. Jag blev lite dålig på fradagskvällen men det gick över efter några timmar. Samma dag skrev jag och Felicia klar våran resulution. Jag är så himla spend inför FN rollspelet som startar nästa vecka på vår skola. Jag kommer berätta mer om det lite senare. 
 
Supergod räk- och kräftsmörgås 
 
Hur som helst tog jag det mest lugnt hemma, åt god mat, körde bild och promenerade. Däremot när jag kom hem till falun på söndagen mådde jag illa igen som jag gjorde i Fredags så därför stannade jag hemma både måndagen och idag tisdag från skolan. Igår hade jag även lite feber.
 
Myste med jordgubbar
 

Kommentarer

Kommentera