Opinionsblogg

Dalarnas grillmästare

Hej hallå godmorgon ! 

Det var det första jag sa på min radiointervju igår när P4 Dalarna morgon ringde och intervjuade mig med titeln Dalarnas grillmästare. I söndags när jag som ni vet var med i tävlingen i grillmästarna så kom jag två och de två med högst poäng skulle ju gå vidare till semifinalen i Stockholm där de 100 bästa från Sverige tävlar om en av de åtta platserna plats i programmet. Dock kommer det vara filminspelning då också. Så jaa, skit kul verkligen att jag lyckades så bra men samtidigt nervöst över att tävla med de bästa i Sverige på grillning. Men men som radioprogramledare sa; det kan gå lite hur som helst. Haha men det är så jag gillar det. :) nu precis när jag skrev meningen innan ringde de från grillmästarna och checka så att alla uppgifter stämde och så. Här kommer lite bilder 

Jag och 1:an

Domarbordet

Min sista rätt då jag fick lov att ta bort baconen från kycklingen 
Här är jag med biljetten till tävligen och de fina blommorna man fick om man gick vidare 

Kommer lägga ut radioindpelinen i ett nytt inlägg för de som vill lyssna. 

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera